loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
میلاد بازدید : 1213 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه جدید طعنه و کنایه


نسلـی هستــیـم ،
که روزهــا میخــوابیــم..
و شبــهـا بیـــــداریـــم !
چــون..
تــاریـکی شب ، بـــرامــون..
قــابــل تحمـّـل تــر از “تـــاریــکی” روزهــامــونــه !




ولت میکنم و میرم…ن اینکه دوست نداشته باشم.نه!بین خودمون باشه …از نخودی بودن “متنفرم!!!”

دچار مرگ عاطفی شده ام………..متقاضی باشد زندگی ام را اهدا میکنم…








دیگر هیچکس برایم (او) نمیشود!!!
حتی خودش…




دمش گرم……..
باران را میگویم……..
قرار است بیاید به شانه ام بزند وبگوید:
خسته شدی؟
تو امروز استراحت کن……………
من بجایت میبارم…………..




سخت است ببازی تمام احساس پاکت را…وهنوزنفهمیده باشی اصلا دوستت داشت؟!!!!!!!!!





ای فلک گرمرا نمی زادی اجاقت کور بود /منکه خود راضی ب این خلقت نبودم زوربود/من ک باشم یانباشم کاردنیالنگ نیس/من بمانم یابمیرم هیچکس دلتنگ نیس..




بعد از مُردنم سرم را جدا کنید بگذارید روی شانه ام
شانه ای که سر می خواست، سری که شانه می خواست
هر دو را برسانید به آرزوشان . . .

.....

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 214
  • بازدید امروز : 541
  • باردید دیروز : 401
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,300
  • بازدید ماه : 3,775
  • بازدید سال : 90,285
  • بازدید کلی : 20,078,812