loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
milad بازدید : 472 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

اس ام اس ها و جملات عاشقانه احساسی و زیبا

 

Love Sms 2013 470x356 اس ام اس ها و جملات عاشقانه احساسی و زیبا آذر 92


آن روز که همدیگر را یافتیم ، یافتنمان هنر نبود . . . !
هنر این است که همدیگر را گم نکنیم

دلم یه رمان میخواد . . .
اولش من و تو باشیم . . .
آخرش ما . . .

——————————————————

هرکه فرهاد شود در ره عشق / همه کس در نظرش شیرین است
تهمت کفر به عاشق نزنید / عاشقی پاکترین آیین است

——————————————————

در دنیا دو نابینا هست
یکی تـو ، که عاشق شدنم را نمی بینی
یکی من ، که به جز تو کسی را نمی بینم . . .

——————————————————

دلم ، یک مزرعه مى خواهد
یک “ تو ”
یک “ من ”
و گندم زارى طلایى رنگ
که هوایش آکنده با عطر نفسهاى تو باشد . . .

——————————————————

سر و ته این حرفها را که بزنم !
باز هم تویی که در سرم ته حرفها را میزنی . . .

——————————————————

اینقدر تو زندون قلبت شلوغ میکنم ، اینقدر زندونی ها رو اذیت میکنم که منو بفرستی تو انفرادی قلبت !
فرستنده : رها

——————————————————

تمام شهر تویی
وقتی دست‌ هایت را در دست می‌گیرم‌
و انگشتانت ، خیابان‌های درازی می‌شوند برای قدم زدن . . .

——————————————————

یه مرد ایدآل در جواب ” دوست دارم ” نمیگه منم همینطور ؛ میگه ” عاشقتم ”

——————————————————

کی باشد و کی باشد و کی باشد و کی ؟
می باشد و می باشد و می باشد و می
من باشم و من باشم و من باشم و من
وی باشد و وی باشد و وی باشد و وی

——————————————————

برای لب هایت لبی دارم
برای چشمهایت چشمی
برای دستهایت دستی
اما برای دلت ، دلی دارم که خانه ات می شود ، برای همیشه . . .

——————————————————

ﻋﺸــﻖ ” ﯾﻌﻨﯽ . . .
حـــــتی اگه . . .
ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩﺕ !
بدونی نمیشه !
ﺍﻣﺎ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺗﺮﮐﺶ ﮐﻨﯽ !
ﻧﻪ ﺧﻮﺩﺷﻮ . . .
ﻧﻪ ﻓﮑﺮﺷﻮ . . .

——————————————————

آهسته فتح کرده ای با چشمهایت
هرچه داشته ام را
حالا تمام جهان من مستعمره ی توست . . . !
فرستنده : رها

——————————————————

نه روز ، نه شب
تنها شمارش نفس های ” تـــو ” ، عمر من است . . .

——————————————————

یک مرد چه میخواهد ؟
دستی که بگیرد در دست
چتری که بگیرد بر دوش
یک همقدم عاشق
با او بشود مدهوش !

——————————————————

فقط یک بار می توان در طول عمر عاشق شد . . .
دفعه ی دوم دیگه خبری از . . .
جنس اصل نیست . . . !

——————————————————

قایقت می شوم بادبانم باش ، بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم باد هوا شود دورترمان کند . . .

——————————————————

عشق یعنی :
طوری نگام کنی که انگار . . .
آدم قحطه !

——————————————————

عشق یعنی :
وقتی نیستش به یادشی و می خوای باهاش باشی
وقتی باهاشی همش می خوای نگاش کنی
وقتی نگاش میکنی دوست داری از ته قلب شاد باشه
و وقتی داری نگاش میکنی و میفهمی از ته قلب خوشحاله عاشق تر شی . . .

——————————————————

نگاهت را گره بزن
به هر لحظه من
حس امنیت می گیرم
وقتی تو
درگیر منی

——————————————————

عشقت نه سرسری است که از سر به در شود
مهرت نه عارضی است که جای دگر شود
عشق تو در وجودم و مهر تو در دلم
با شیر اندرون شد و با جان به در شود !

——————————————————

گلم باشی
خار میشمو میرم تو دست هرکی بخواد بهت دست بزنه !

——————————————————

مال کسی باش که حتی ساده ترین لباس تنت باشد !
تو را به همه دنیا نشان دهد و بگوید :
این همه دنیای من است . . .

——————————————————

نبودنت عامل اصلی سرطان
و برای سلامتی زیان آور است !

——————————————————

آنـقدر عرض کوچه را در انـتظـارت قـدم زدم

که یـادم رفت کدام سمـت کوچه بـن بست است

حالـا دیگر از هر طـرف بیایـی فرقی نمی کند

غـریـبـه ای. . .

——————————————————

مرا نبوسید و رفت

ولی این رژ لب روی گونه ام

اثر کدامین لب است ؟

تازه فهمیدم !

باز هم خوابش را دیدم

داغیه بوسه اش را در خواب حس کردم

——————————————————

وقتی احساسم با تو حرف نمی‌زند

بدان که در پشت این سکوت

دنیایی حرف نهفته است

تنها کسی آن را می‌فهمد که

راز بغض های شکسته در گلو را بداند …

——————————————————

زیر باران عشق باید ماند تا غبار تنهایی را شست

نمی دانم زیر کدامین باران ایستاده ام که اینگونه تنها ولی خیس بارانم .

——————————————————

تکیه نکن بر عصای تنهایی ات

شانه هایم را خدا برای تو آفریده

——————————————————

دلم که گرفته باشد با صدای دستفروش دوره گرد هم گریه میکنم

چه برسد به مرور خاطرات با هم بودنمان .

——————————————————

پیر می شود آدم

وقتی عزیزش را صدا می کند و عزیزم نمی شنود

——————————————————

کوه کندن فرهاد نه کاریست شگفت

شور شیرین به سر هر که افتد کوه کن است

——————————————————

از تنهایی گریزی نیست

بگذار آغوشم برای همیشه یخ بزند

نمی خواهم کسی شال گردن اضافی اش را

دور گردن آدم برفی احساسم بیاندازد

————————– اس ام اس عاشقانه —————————-

معلممان می گفت:

زیر کلماتی که نمیدانید خط بکشید

حالا بعد از این همه سال

این همه عمر

این همه کتاب

به زیر همه دنیا خط می کشم …

——————————————————

دلتنگی من تمام نمی شود

همین که فکر کنم

من و تو

دو نفریم

دلتنگتر می شوم برای تو

——————————————————

تویی که درد و داغ را می فهمی

قدر این اعجاز همراهم باش :

این روز ها تراژدی مجسّمم …

——————————————————

با عطری که تو هدیه داده ای

به دنیا ثابت خواهم کرد

که نه جدایی در راه است

و نه قلب هایمان سرد خواهد شد!

——————————————————

به کـســی کــه دلـش تنــگـ نمـیشــه نگیـــد :

دلــــم بـــرات تنـــگه

پــاســـخ همیشــه یا لبـخنــد استـــ

یـــــا تــو لطـفـــ داری

——————————————————

آنقدر سپید بـــــودی

که احساس می کردم ماه شــــــــــده ای

ای کاش آبـــــــــــی بودی

مانند آسمـــــــــــان

آنوقت تا آخر عمر سر بـه هوایت می شــــــدم

——————————————————

حالم خوب است!

فقط دلم کمی نه،

زیــــــاد بهانه ات را میگیرد…!

——————————————————

هر چه گویم عشق را شرح و بیان

چون به عشق آیم خجل مانم از آن

گرچه تفسیر زبان روشنگر است

لیک عشق بی زبان زان خوشتر است
.
——————————————————
.
عشق یعنی که تکان خورده و سرپا بشویم

زورکی هم که شده در دل هم جا بشویم

آنقَدَر صبر که شاید علفی سبز شود

پای هم پیر شویم و متوفّی بشویم !
.
——————————————————
.
آغوشت …

آنچنان پای بندم به این کیش که هزار شیطان نمی توانند

لحظه ای ذره ای ایمانم را سست کنند
.
——————————————————
.
من دهقان فداکاری شده ام

که تمام وجودش را به آتش کشیده روبرویت

و تو قطاری که چشم دیدن مرا ندارد
.
——————————————————
.
زندگی شطرنج دنیا و دل است

قصه پررنج صدها مشکل است

شاه دل کیش هوس ها میشود

پای اسب آرزوها در گل است

فیل بخت ما عجب کج میرود

در سر ما بس خیالی باطل است

ما نسنجیده پی سرباز او

غافل اینکه او حریفی قابل است

مهره های عمر من نیمش برفت

مهره های او تمامش کامل است
.

————————– اس ام اس عاشقانه —————————-

.
خوشحالم که ساعت ها را جلو کشیده اند

حالا یک ساعت کمتر از همیشه نیستی
.
——————————————————
.
عطرهای خوب

شیشه خالی شان هم بعد سال ها هنوز عطر می دهد

درست مثل جای خالی تو …
.
——————————————————
.
دلم برای سادگی ام می سوزد

وقتی دستانت را برایم مشت می کنی

می پرسی : گل یا پوچ ؟

در دلم می گویم : دست های تو
.
——————————————————
.
پیانیست نیستم

خوب می نوازد انگشتانم اما

اگر بر تن تو نوازشگر شوند
.
——————————————————
.
بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دست هایم تا ابد تنهاست ، می دانی ؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی ؟
.
——————————————————
.
طعم سیب می دهد لب هایش و من گناهکارترین حوّای زمینم

بهشت همینجاست ، در آغوش تو با لب های ممنوعه ات
.
——————————————————
.
در انتظار تو

کاسه ی صبر که هیچ

صبر کاسه هم لبریز شد

 

منبع: دوروز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 239
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 917
  • باردید دیروز : 505
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,652
  • بازدید ماه : 9,015
  • بازدید سال : 95,525
  • بازدید کلی : 20,084,052