loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
milad بازدید : 581 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانع زیبا جدید

به جان ثانیه هایی که در فراق چشمانت می گذرند
دل کوچکم تنگ نگاه توست

 

مسافت نمی تونه به محبت فاصله بده
با اینکه کنارم نیستی اما مهربونیتو حس می کنم

------------------------------- اس ام اس عاشقانه ------------------------------------------

 

مهربانی زبانی است که
برای کور دیدنی
برای کر شنیدنی
و برای لال گفتنی است
------------------------------- اس ام اس عاشقانه ------------------------------------------

دوره

دوره ی تنهایی دست ها نیست
دوره
دوره ی تنهایی دل هاست

------------------------------- اس ام اس عاشقانه ------------------------------------------

 

به جان ثانیه هایی که در فراق چشمانت می گذرند
دل کوچکم تنگ نگاه توست

------------------------------- اس ام اس عاشقانه ------------------------------------------

 

تا جان به تنم باشد
یادت به سرم باشد
تا سر ندهم بر باد
هرگز نروی از یاد

------------------------------- اس ام اس عاشقانه ------------------------------------------

 

تنها تفاوت ما این است
تو به خاطر نمی آوری
من از خاطر نمی برم
آمدی رفت زدل صبر و قرارم بنشین
بنشین تا به خود آید دل زارم بنشین
دل و دین بردی و اکنون بی جانم آمده ای
بنشین تا به تو آن هم بسپارم بنشین

------------------------------- اس ام اس عاشقانه ------------------------------------------

 

دلم از هزار راه ِ رفته
بی تو باز گشته است
ایوب هم اگر بود
چشم می بست از انتظار آمدنت

------------------------------- اس ام اس عاشقانه ------------------------------------------

 

تا زنده ام می نشینم به انتظارت
شاید هم نیایی
من کارم را می کنم

------------------------------- اس ام اس عاشقانه ------------------------------------------

 

انتظارت چه زیباست
وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادمو
تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی

------------------------------- اس ام اس عاشقانه ------------------------------------------

 

اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست
بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست
دلم به خلوت تابوت رفت دلتنگم
ولی برای دل من مزار هم خوبست

------------------------------- اس ام اس عاشقانه ------------------------------------------

 

کدام راه است که پای خسته را نشناسد
کدام کوچه خالی از خاطره است
و کدام دل هرگز نتپیده به شوق دیدار
بیا تا برایت بگویم از سختی انتظار که چگونه
در دیده های بارانی رنگ هذیان به خود می گیرد

------------------------------- اس ام اس عاشقانه ------------------------------------------

 

گیرم اندوه تو خواب است و نگاه تو خیال
پس دلم منتظر کیست عزیز این همه سال؟
پس دلم منتظر کیست که من بی خبرم؟
که من از آتش اندوه خودم شعله ورم؟
ماه یک پنجره وا شد به خیالم که تویی
همه جا شور به پا شد به خیالم که تویی

 

 

منبع: اس ای اچ سی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,066
  • باردید دیروز : 505
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,801
  • بازدید ماه : 9,164
  • بازدید سال : 95,674
  • بازدید کلی : 20,084,201