loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
milad بازدید : 679 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس تبریک تولد

اس ام اس تبریک تولد (5)

تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک

امروز برایت زیباترین گلهای دنیا را خواهم آورد
هر چند تو مهربانتر از همه آنهایی
تولد تو آغازیست برای یک دنیا مهربونی
تولد همه خوبیهاست
*
*

اس ام اس تبریک تولد

*

*
تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک
*
*

اس ام اس تبریک تولد

*
*
زیبا ترین تولد ها ، آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم
که عاشقانه دوستش داریم
بهترین دلیل واسه زندگیم تولدت مبارک
*
*

اس ام اس تبریک تولد

*

*
عزیزم که بودنت برام عطر محبوبه شب رو تداعی میکنه ..
پاکی و صداقتت شرمگینم میکنه .. دوست دارم تولدت مبارک
*
*

اس ام اس تبریک تولد

*
*
غربت من و که دیدی از کنارم پر کشیدی !؟
با تمام بی وفائیت میگم تولدت مبارک
دوستت دارم …
*
*
رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم
واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم
روز آغاز زیستن مبارک
*
*

اس ام اس تبریک تولد

*
*
عزیزم امروز ، روز تولدت رو اول به تو و خودم تبریک میگم و جشن میگیرم
و دوم به فرشته ها تسلیت میگم ! چون امروز سالروز جدایی رو با اشک سر میکنن
و در آخر به تقدیرم آفرین میگویم که من رو با تو پیوند زد . . .
*
*

اس ام اس تبریک تولد

*
*
عزیزم روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن
با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو
به تو تبریک میگویم . . . گل من تولدت مبارک
*
*

اس ام اس تبریک تولد , سری پنجم

*
*
عزیزم در پناه مهربانی ات جوانه زدم و با نسیم صداقتت به بار نشستم
و معنا و مفهوم زندگی را در با تو بودن یافتم ، بهترین بهانه زندگیم ،
یک دنیا عشق و محبت خالصانه مرا به مناسبت روز تولدت پذیرا باش . . .
*
*

اس ام اس تبریک تولد

*

*
تقدیم به تنها بهانه زندگیم
تولدت را با افتخار تبریک می گویم
*
*

اس ام اس تبریک تولد جدید

*
*
(…)عزیزم ، تولدت آغاز تمام خوبی هاست (…) ، روز تولدت مبارک . . .
*
*
تقدیم به مبدا تمامی وجودم (…)جان ، سالروز تنفس دوباره مبارک
*
*

اس ام اس تبریک تولد , سری پنجم

*
*
میگویند آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست تولدت مبارک
*
*

اس ام اس تبریک تولد جدید

*
*
عزیزم ، زیباترین لحظه زندگیم را صرف با تو بودن میکنم و شکفتن زیبایت را در (…) ، تبریک میگویم ، از طرف دوست دار همیشگیت(…)
*

 

منبع:كليشه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 332
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 580
  • باردید دیروز : 505
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,503
  • بازدید ماه : 21,403
  • بازدید سال : 127,818
  • بازدید کلی : 20,116,345