loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
milad بازدید : 801 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

اشعار و رباعی های طنز  اس ام اسی عاشقانه

 

حسی دارم اگر بدانی بد نیست / شعری گفتم تو هم بخوانی بد نیست
الان خیلی دلم برایت تنگ است / در هر صورت خبررسانی بد نیست.

*******************

بی رویت آیینه کدر خواهد شد / آهم در شهر منتشر خواهد شد
چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تاخیر تو منفجر خواهد شد

با روی گشاده خلق تنگ آمده ای / آهوی رسیده چون پلنگ آمده ای
آن روسری سپید می دانی چیست؟ / با پرچم آشتی به جنگ آمده ای

***************************

بسیار تماشایی و آراسته ای / از رونق ماه آسمان کاسته ای
انگار نه انگار که مارا دیدی / از روی کدام دنده برخاسته ای؟

**********************

با آمدنت بهار پیدا شده است / خورشید میان خانه پیدا شده است
ما نیم نظر چشم به هم دوخته ایم / یک لحظه ی شاعرانه پیدا شده است

**********************

این قدر خیال های بیهوده نباف / ماییم و دو خط رباعی و یک دل صاف
در آیینه دلم بجز عکس تو نیست / شک داری اگر بیا دلم را بشکاف.

**********************

با اینکه لب از کلام بستید شما / ساکت سرجایتان نشستید شما
امواج نگاهتان دلم را لرزاند / اصلا نکند زلزله هستید شما؟

**************************

چون کودک بی اراده راه افتادم / با پای نگاه درگناه افتادم 
از گونه به سمت چانه ات لغزیدم / از چاله درآمدم به چاه افتادم.

**************************

خورشیدی و گرمای محبت بر دست / با آمدن تو ماه چشمم را بست
با سرعت نور سمت تو می آیم / وقتی که چراع چشم هایت سبز است.

********************

از روزی که یکی دلم را برده / تب دارم مثل طفل سرماخورده 
گفتارم شعر ، شعرهایم هذیان / دکتر جان بنده زنده ام یا مرده؟

*************************

هرچند کسی میان ما حایل نیست / اما نگهت به سوی من مایل نیست
گفتم قسمت دهم ولی می گویند / چشم تو به هیچ مذهبی مایل نیست

****************************

با زیر مخالفی بگو بم بشوم / لبخند بزن مقابلت خم بشوم
تو یک کلمه بگو که حوای منی / من امضا می دهم که آدم بشوم.

************************

 

این هم چند تا رباعی کمی جدی عاشقانه

ای دل ، دل سودازده سامانم کو؟ / ای کالبد تهی شده جانم کو؟
امروز که از همیشه مشتاق ترم / ای خانه ی سوت و کور مهمانم کو؟

******************************

از بس که درون سینه تنها مانده / درمانده ام از دست دل وامانده
در داخل سینه درد شیرینی هست / آیا دل من پیش شما جامانده؟

*************************

یک پلک زدن فاصله از تو تا من / باید بزنیم پلک یا تو یا من
هرچند که گفتند گناه است این کار / اما تو یکی بزن گناهش با من.

*************************

مثل گل صدبرگ شکوفا شده ای / چون ماه چهارده زیبا شده ای
در آیینه نگاه من چشم بدوز / تا دریابی چقدر زیبا شده ای

****************************

خوش خلقی و خشم همزمان یعنی چه؟ / بیزاری و عشق توامان یعنی چه؟
با رفتن من اگر موافق هستی / پس این بنشین ، نرو ، بمان ، یعنی چه؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 260
  • بازدید امروز : 555
  • باردید دیروز : 1,523
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 555
  • بازدید ماه : 10,176
  • بازدید سال : 96,686
  • بازدید کلی : 20,085,213