loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
میلاد بازدید : 980 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

آلبوم جدید من خود آن سیزده ام از محسن چاوشی وارد بازار شد

آلبوم جدید محسن چاوشی به نام “من خود آن سیزده ام” بالاخره وارد بازار شد.

«من خود آن سیزده ام» با صدای محسن چاوشی از صبح امروز در

آلبوم جدید من خود آن سیزده ام از محسن چاوشی وارد بازار شد

آلبوم جدید محسن چاوشی به نام “من خود آن سیزده ام” بالاخره وارد بازار شد.

«من خود آن سیزده ام» با صدای محسن چاوشی از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد. آلبوم «من خود آن سیزده ام» شامل ۹ قطعه می شود که با اشعاری از حضرت مولانا، شهریار، باباطاهر، وحشی بافقی و خیام نیشابوری و صدای محسن چاوشی کار شده است. آهنگسازی تمامی قطعات این اثر نیز برعهده «محسن چاوشی» بوده است.

 

این آلبوم پنجمین آلبوم محسن چاوشی بعد از آلبوم های «یه شاخه نیلوفر»، «حریص»، «سنتوری» و «پرچم سفید» است که در حال و هوایی متفاوت نسبت به آثار قبلی این خواننده منتشر خواهد شد.

نام قطعات و شاعران و تنظیم کنندگان به این ترتیب است: «غلط کردم غلط کردم» با شعری از وحشی بافقی و تنظیم محسن چاوشی، «کو به کو» با شعری از مولانا و تنظیم شهاب اکبری، «رمیدیم» با شعری از وحشی بافقی و تنظیم امیر جمالی فرد، «گار» با شعری از باباطاهر و تنظیم شهاب اکبری، «ستمگر» با شعری از شهریار و تنظیم کوشان حداد، «شیر مردا» با شعری از مولانا و تنظیم محسن چاوشی، «من خود آن سیزده ام» با شعری از شهریار و تنظیم شهاب اکبری، «قراضه چین» با شعری از مولانا و تنظیم کوشان حداد، «بهرام گور» با شعری از خیام نیشابوری و تنظیم شهاب اکبری. میکس و مستر تمامی قطعات با همکاری کوشان حداد و امیر جمالی فرد صورت گرفته است و طراحی کاور آلبوم نیز توسط «عابد بسطامی (دجی عابد)» انجام شده است.

محسن چاوشی در رابطه با آلبوم «من خود آن سیزده ام» روی صفحه شخصی اش نوشته:

«و اما سیزده …
گفتنش مثل هفت شیرین نیست اما آنچه بر من گذشت سیزده بود. تاکنون هر آنچه ساخته و خوانده ام عاشقانه های امروزی بود ولی این بار فرصتی دست داد تا به سراغ عاشقانه های دیروز بروم که این سیزده تمامی ندارد. تمام تلاشم را کردم تا لذت ببرید و سیزده نباشید.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 163
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 361
  • آی پی دیروز : 335
  • بازدید امروز : 761
  • باردید دیروز : 674
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 1,435
  • بازدید ماه : 1,435
  • بازدید سال : 130,561
  • بازدید کلی : 20,119,088