loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
milad بازدید : 408 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

اس ام اس جدید تنهایی آذر

http://up.tehfun.ir/up/forumi/pic2/sms-tanhaei.jpg

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد

وسعت تنهائیم را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من

گریه پنهانیم را حس نکرد

در هجوم لحظه های بی کسی

درد بی کس ماندنم را حس نکرد

آن که با آغاز من مانوس بود

لحظه پایانیم را حس نکرد

می دونست دلم اسیره ولی رفت

می دونست گریه ام می گیره ولی رفت

می دونست تنهایی سخته ، می دونست

می تونست باهام بمونه ، نتونست

می دونست دلم شکسته ولی رفت

غم اون تو دل نشسته ولی رفت

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمیخواد

بیا تا تکیه گاه من تو باشی

دلم مثل خودت تنهای تنهاست

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

آدمهای خوب از یاد نمیرن  از دل نمیرن از ذهن نمیرن

ولی زودتر از اینکه فکرش رو بکنی از پیشت میرن

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

 

اس ام اس فراموشی

می خوابم تا فراموش کنم

رفته ای ولی صبح تنهایی بیدارم می کند

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

می زند باران نفرت بر پشت شیشه

حکم قلبم را نوشتن تنهایی تا به همیشه

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

من و تو چشمان یک صورتیم

با همیم و چه تنهاییم !

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

اس ام اس جدید

میزنم کبریت بر تنهایی ام

تا بسوزد ریشه بیتابی ام

میروم تا هر چه غم پارو کنم

خانه ام را باز هم جارو کنم

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

من بودم و تنهایی و خاطره‏ی تو

کسی آمد ، مرا برد ، تنهایی ام را گرفت ولی خاطره ات باقی ماند

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

برف می‏بارد

به آخر خیابان رسیده ‏ام

پشت سرم را نگاه می‏ کنم و رد پای تنهایی ام را می ببینم

که از دوردست ها شروع شده است

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

اس ام اس خدا

به نام خالقی که تنهاست

ولی تنهایی را برای مخلوقاتش نمی پسندد

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است

شرم دارم که شکایت کنم از تنهایی

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

به سراغ من اگر میایی تند و آهسته چه فرقی دارد ؟

تو به هر جور که دلت خواست بیا !

مثل سهراب دگر جنس تنهایی من چینی نیست که ترک بر دارد

مثل آهن شده است چینی نازک تنهایی من !

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

اس ام اس زیبا

شب پر از ترانه میشه با تو

قصه عاشقانه میشه با تو

باغ پاییزی تنهایی من

باغ پر از جوانه میشه با تو

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

با اینکه از تنهایی می ترسم

اما دوست دارم توی قلب تو تنهای تنها باشم

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

در عشق اگر عذاب دنیا بکشی

با اشک دو دیده طرح دریا بکشی

تا خلوت من هزار غربت باقی ست

تنها نشدی که درد تنها بکشی

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

رفتن و نموندن

رسم عاشقی همینست

مواظب خودت باش

تنهایی در کمینست

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

خداحافظ دیگه کاری ندارم

نمی مونی و اصراری ندارم

دیگه عشقی میون من و تو نیست

دیگه راهی به جز تنها شدن نیست

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

تو که رفتی غم دوریت

خراب و خورد و پیرم کرد

دوباره درد تنهایی

توی دستاش اسیرم کرد

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

در دفتر خاطراتم نوشتم : عشق زیباست

معلم دفتر را دید و گفت : این رویاست

گفتم : معلم تو از عشق چیزی میدانی ؟

گفت : در عالم عشق ، عاشق همیشه تنهاست

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

از این نامهربونی ها دارم از غصه می میرم

تو ای رفیق تنهایی یه روز دستاتو می گیرم

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد

وسعت تنهائیم را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من

گریه پنهانیم را حس نکرد

در هجوم لحظه های بی کسی

درد بی کس ماندنم را حس نکرد

آن که با آغاز من مانوس بود

لحظه پایانیم را حس نکرد

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

 

اس ام اس جدید

روزگاری جاده ای بودم غرق تردد

جاده ای که از رفت و آمد لحظه ای خالی نمی شد

من که بسیار غریبان را به آبادی رساندم

عاقبت خود ماندم و ویرانه و تنهایی خود

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

تو ستاره منی در شب های بی ستاره

تنهام نذاری بری که تنها میشم دوباره

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

تن های ما تنهاست

دل های ما با هم

دل از تو لبریزست

تنهای تنها هم

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

اس ام اس زیبا

عشق من ! با تو نگاهم زیباست

ابرهای تیره ی غم رسواست

شعر و غزل بهانه اند که بگویم

آری ، بی تو این دل تنهاست

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

امشب برای گریه ام یک شانه می خواهم که نیست

در این خرابات جهان یک خانه می خواهم که نیست

در غربت چشمان تو ، تنهاییم آواره شد

در وصف این نامردمان یک واژه می خواهم که نیست

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

مثل آتیش تو صحرا

یا که طوفان تو دریا

مثل ظلمت توی شب ها

جون به لب موندم و تنها

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

اس ام اس عاشقانه

من تنهایم

تو هم تنهایی

بیا با هم تنها باشیم

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

اگه می دونستی چقدر تنهام

همیشه برام اشک می ریختی

اگه می دونستی همیشه اشک می ریزم

هیچوقت تنهام نمی ذاشتی

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

راضیم به خوشبختیت حالا با هر کی باشه

گرچه دل من تنها شده ، ولی یاد تو همیشه باهاشه

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

اس ام اس سنگین

تنهایی خیلی سخته وقتی چشمام به راهه

وقتی که شب سیاهه وقتی بدون ماهه

تنهایی خیلی تلخه وقتی که بی تو هستم

تنها می مونه دستم با این دل شکستم

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

یکی تنهاست

تنها اومده ، تنها مونده

تنها یه آرزو داره که تو تنهاش نذاری

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

تو نباشی تا قیامت بی کسم

در تمام زندگی دلواپسم

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

اس ام اس بی وفایی

سهم من از این عشق ، یک نقطه چین شد

او رفت و این دل تا ابد تنهاترین شد !

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

یه سوال دارم !

کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد ؟

من که نه سنگ بودم و نه کوه ، پس چرا تنها شدم ؟

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

خدا تنهاست ولی ما که خدا نیستیم

فریادها مرده اند و سکوت جاریست

تنهایی حاکم سرزمین بی کسی است

می گویند پس چرا تنهاییم ؟‎

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

در شب بی کسی ام

یاد تو مهتاب من است

اس ام اس تنهایی زیبا

SMS Tanhayi

 

اس ام اس در رابطه با تنهایی

SMS Tanhayi

آشنایان کهن را خبری از دل تنهایم نیست
غم دل با که بگویم که کسی یادم نیست

اس ام اس در رابطه با تنهایی

SMS Tanhayi

تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم
همیشه فاصله ای هست ، داد از این دارم
قبول کن که گذشته ست کار من از اشک
که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم

اس ام اس در رابطه با تنهایی

SMS Tanhayi

در کنار تب تنهایی خویش
یاد تو مرهم بالین من است

اس ام اس در رابطه با تنهایی

SMS Tanhayi

 

اس ام اس جدید
جان غمگین ، تن سوزان ، دل شیدا دارم
آنچه شایسته عشق است مهیا دارم
سوزدل ، خون جگر ، آتش غم ، درد فراق
چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم

اس ام اس در رابطه با تنهایی

SMS Tanhayi

به پندار تو :
جهانم زیباست
جامه ام دیباست
دیده ام بیناست
زبانم گویاست
قفسم هم طلاست
به این ارزد که دلم تنهاست ؟

اس ام اس در رابطه با تنهایی

SMS Tanhayi

در زندگی به کسانی دل می بندیم که ما را نمی خواهند
و از وجود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم
شاید این باشد دلیل تنهایی مان

اس ام اس در رابطه با تنهایی

SMS Tanhayi

اس ام اس زیبا
من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی
ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی

اس ام اس در رابطه با تنهایی

SMS Tanhayi

شب من پنجره ای بی فردا
روز من قصه ی تنهایی ما
مانده بر خاک و اسیر ساحل
ماهی ام ، ماهی دور از دریا

اس ام اس در رابطه با تنهایی

SMS Tanhayi

به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است
بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است

اس ام اس در رابطه با تنهایی

SMS Tanhayi

اس ام اس سنگین
تنهایی بهتر از گدایی محبت است

اس ام اس در رابطه با تنهایی

SMS Tanhayi

آنگاه که تنهایی تو را می آزارد
به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده

اس ام اس در رابطه با تنهایی

SMS Tanhayi

هر که در سینه دلی داشت به دلداری داد
دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز

منبع: تهفان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,110
  • باردید دیروز : 505
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,845
  • بازدید ماه : 9,208
  • بازدید سال : 95,718
  • بازدید کلی : 20,084,245