loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
میلاد بازدید : 6682 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس جدید تبریک روز مرد

 

بهترین رفیق و شریک زندگی تو اونیه که این حس رو به تو بده که تو میتونی تو هر زمینه ای از زندگی بهترین باشی . . .
همسر عزیزم من با تو بهترینم . . . روزت مبارک
..

اس ام اس روز مرد

..
بگذار یک بار دیگر بگویم :
که مرد همیشه محبوب من چقدر “ دوستت دارم ”
در تنگاتنگ آغوش امن “ تو ” چه لذتی از زن بودنم می برم !
..

پیامک روز مرد

 

اس ام اس جدید روز مرد

.
همسر عزیزم ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . . .
روزت مبارک
.

اس ام اس تبریک روز مرد

.
خوش‌ آهنگ‌ ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت . . .
روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
.

اسمس روز مرد

.
توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ
زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “
به همراه یک آسمان عشق و تمنا
تقدیم به تو همسر عزیزم ، روزت مبارک
.

پیام روز مرد

.
همسر بی همتای من ، با یک دنیا عشق روز مرد را به تو مهربانترین و تنها تکیه گاهم
تبریک میگویم و آزروی بهترین ها را برایت دارم .
دوست دار تو . . .
.

روز مرد

.
پنجره را باز میکنم ، طلوع را میبینم و غروب را فراموش میکنم . . .
از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم . . .
روزت مبارک
.

اس ام اس

.
عزیزم از صمیم قلب دوستت دارم و امیدوارم بتوانم جوبگوی محبت های
بی پایان تو باشم ، و سال های سال در کنار هم زندگی زیباتر از قبل داشته باشیم
همراه همیشگی تو . . .
.

اس ام اس جدید

.
یارم ای چراغ خونه مرد دریا ، مرد بارون / با تو زندگی یه باغه ، بی تو سرده مثل زندون
هرچی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزو ها / هنوزم اگه نگیری دستامو ، می افتم از پا
تقدیم به مرد زندگیم ، روزت مبارک . . .
.

اس ام اس روز مرد

.
همسر عزیزم بابت تمام خوبی هایت سپاسگذارم و روز مرد را به تو که در خاطرم بهترین مرد عالمی تبریک میگویم .
با عشق همسرت . . .

.

مرد

.
در ثانیه‌های بودنت می‌ مانم . . .
در فصل شکست خوردنت می‌ مانم . . .
یک سال نه ده سال چه فرقی دارد !
تا لحظه دل سپردنت می‌ مانم و دوستت دارم . . .
.

اس ام اس همسر

.
ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن را اینقدر طولانی میکرم که برای بی تو بودن وقتی نمیماند . . .
روزت مبارک
.

اس ام اس روز همسر

.
همسر خوبم ، روزهای با تو بودن قشنگ ترین روزهای خداست .
روز مرد بر بهترین مرد دنیا مبارک .
همراه همیشگی تو در زندگی . . .
.

پیامک روز همسر

.
شنیدن صدای قلب کسی که دوستش داری زیباترین موسیقی دنیاست . . .
همسر عزیزم دوستت دارم ، روزت مبارک

.

اس ام اس روز همسر

.
سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد / می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای / تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم
روزت مبارک

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 500
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,620
  • بازدید ماه : 545
  • بازدید سال : 87,055
  • بازدید کلی : 20,075,582