loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
میلاد بازدید : 1908 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 اس ام اس تبریک روز پدر

اس ام اس روز پدر

پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون

.

اس ام اس روز پدر

.
پیشاپیش روز مرد روز صاحبان قلب سرد روز منت کشان سر شب روز مزاحمین نصف شب بر شما دلاوران ۵ شنبه شب مبارک

.

اس ام اس روز پدر

بابای خوبم خسته نباشی ، لپ توپلت را بیار ببوسم
یکی اینور یکی اونور …امممممووو ه روزت مبارک.

اس ام اس روز پدر
روز مرد بر شما نامرد محترمه ! مبارک باد !

.

اس ام اس روز پدر

.

شاعر در بیت دیگری می فرماید:
روز مرد است و عجب! کادوی ما نایاب است / گر چه این دُر گرانقدر همان جوراب! است

.

اس ام اس روز پدر ۹۲

.

شنیدن صـــــــدای قلب کسی که دوستــــــش داری
زیبــــــــــاترین موسیقی دنیـــــاست…
شوهر عزیزم دوستت دارم ، روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر

.

بهترین رفیق و شریک زندگی تو اونیه که…
این حس رو به تو بده که تو میتونی تو هر زمینه ای از زندگی بهترین باشی…
همسر عزیزم من با تو بهترینم . . . روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر

.

به مردی که زبانِ سکوت زنش را بفهمد ….
باید گفت : خدا قوت … !
روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر

.

اگر نباشی پدر
دلم که هیچ
دنیا هم تنگ می شود…

.

اس ام اس روز پدر

.

بــگذار یـک بــار دیـگر بـگویـم :
که مـرد هـمـیـشـه مــحبـوب مـن
چــقدر “دوســتــت دارم”
در تــنـگـــاتـنـگ آغـــوش امــن “تو”
چـــه لـــذتی از زن بـــودنم می برم !

.

اس ام اس روز پدر خرداد ۹۲

.

من نمی‌فهمم چرا هیچ کس نمینویسد از مردهــا
از چشم‌ها و شــانه‌ها و دستهایشــان
… … از آغوششان
از عطر تنشـان،
از صدایشــان…
پررو می‌شوند؟
خب بشوند….
مگر خود ما با هر دوستت دارمی تا آسمـان نرفته‌ایم؟
مگر ما به اتکــاء همین دست‌ها
همین نگاه‌ها
همین آغوشهـا، در بزنگاههای زندگی
سرِپا نمانده‌ایم؟…
من بلد نیستم در سـایه، دوست داشته باشم
من می‌خواهم خواستنم گوش فلک را کر کند
من می‌خواهم
مَردَم بداند دوستش دارم….

.

اس ام اس مناسبتی را در برنا بخوانید

.

روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم (هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشیم)

.

اس ام اس روز پدر ۳ خرداد ۹۲

.

اگه یه مرد تو این دوره زمونه باشه اونم تویی
روز مرد مبارک

.

اس ام اس روز پدر

.

حیف
حیف
حیف که خیلی نامردی.
وگرنه روز مردو بهت تبریک میگفتم

.

اس ام اس روز پدر ۹۲

.

روز مرد رو به مرد راستینی که مقام زیبای مردانگی رو درک کرده تبریک میگم
روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر

.

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی و… بسیار سخت است
روز پدر مبارک

.

اس ام اس روز پدر ۹۲

.

پدر مهربان و خوبم از زحماتی که در این سالها برای من کشیدی
سپاسگذارم ، و از خدا میخواهم سایه مهربانی ات تا ابد بر سرمان بماند
روز پدر مبارک .
.
اس ام اس روز مرد ۱۳۹۲
.
عزیزم از صمیم قلب دوستت دارم و امیدوارم بتوانم جوبگوی محبت های
بی پایان تو باشم ، و سال های سال در کنار هم زندگی زیباتر از قبل داشته باشیم
همراه همیشگی تو . . .
.
اس ام اس روز مرد ۱۳۹۲
.
ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن را
اینقدر طولانی میکرم که برای بی تو بودن وقتی نمیماند
روزت مبارک
.
اس ام اس روز مرد ۱۳۹۲
.
توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ
زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “
به همراه یک آسمان عشق و تمنا
تقدیم به تو همسر عزیزم ، روزت مبارک
.
اس ام اس روز مرد ۹۲
.
پدر مهربان و دوست داشتنی ام ، از لطف و مهربانی تو است
که امروز میتوانم با خیالی آسوده و مطمئن و با تمام وجود
روز پدر را به شما تبریک بگویم
امیدوارم بتوانم قدر دان زحمات شما باشم
روزت مبارک پدر
.
اس ام اس روز مرد ۱۳۹۲
.
پدرم ، تاج سرم ، تو اعتبار منی ، تو تکیه گاه منی
بدون تو و محبت های بی پایان تو هیچم
امیدوارم بتونم فرزند خوبی برای شما باشم
بهترین پدر دنیا ، روزت مبارک
.
اس ام اس روز مرد ۱۳۹۲
.
به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات میگردم
اما هیچ کلمه و واژه ای نمیتواند عظمت حضور تو را در زندگی من وصف کند
فقط میگویم ” دوستت دارم پدر ” روزت مبارک
.
اس ام اس روز مرد خرداد ۹۲
.
ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان ، ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان
ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . .
.
اس ام اس روز مرد
.
پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون / با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون
هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها / هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .
.
اس ام اس روز مرد ۱۳۹۲
.
علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد
که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک . . .
.
اس ام اس روز مرد ۱۳۹۲
.
روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم
(هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشیم!)

.

اس ام اس روز پدر جدید

.

مروز به نام پدران نام گرفت / زن رفت و ز همسر خودش وام گرفت
هر مرد در این روز بدیدم، کادو / جوراب ، لباس زیر یا مام گرفت !
.
اس ام اس روز پدر و روز مرد ۹۲
.
شاعر در بیت دیگری می فرماید:
روز مرد است و عجب! کادوی ما نایاب است / گر چه این دُر گرانقدر همان جوراب! است
.
اس ام اس روز پدر ۹۲
.
سلام ، ولادت با سعادت حضرت علی(ع)
و روز پر شکوه و مهم مرد
به تو نامرد هیچ ربطی نداره !
.
اس ام اس روز مرد
.
وای روز مادر و روز پدر / جدم از ناراحتی آید به در
روز مادر یک النگو می دهم / زن دهد جوراب در روز پدر
تازه پول دومی را هم زمن / می ستاند از طریق گل پسر
قیمت جوراب من هم لاجرم / از النگو هست قدری بیشتر !
.
اس ام اس روز مرد ۹۲
.
روز مرد بر شما نامرد محترمه ! مبارک باد !
.
اس ام اس روز مرد۹۲
.
بابایی الهی قربون خودت و جیبت و حساب بانکیت و ماشین خوشگلت برم روزت مبارک !
.
اس ام اس روز مرد خنده دار
.
روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم!
( هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشیم )
.
اس ام اس روز پدر جدید
.
حیف
حیف
حیف که خیلی نامردی
وگرنه روز مردو بهت تبریک میگفتم !
.
اس ام اس روز پدر طنز
.
بدلیل گران شدن اجناس و تورم امسال
روز پدر روز یوم الشک اعلام شد !
.
اس ام اس روز پدر را در برنا بخوانید
.

می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟
روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه
اما روز پدر جوراب فروشی ها ..
می دونی شباهشتون چیه ؟
پول هر دو از جیب بابا می ره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 467
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,160
  • بازدید ماه : 6,523
  • بازدید سال : 93,033
  • بازدید کلی : 20,081,560