loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
احسان رفیعی بازدید : 2119 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

 

برای دیدن جملات روی ادامه مطلب کلیک نمایید.

 

آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!
**-.-**
آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!
**-.-**
اتوبوس من غصه نخور،منم یه روز بزرگ میشم!(ژیان)
**-.-**
اگر از عشقت نکنم گریه و زاري
به جهنم که مرا دوست نداري!
**-.-**
اگه الله کند یاري
چه اف باشد چه سوسماري!
**-.-**
اگر خواهی بمیري بی بهانه
بخور ماست و خیار و هندوانه!

**-.-**
اي بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم
تو عشق گل داري،من عشق گل اندامی!
**-.-**
اي روزگار
با ما شدي ناسازگار!
**-.-**
بپر بالا که گیر نمیاد!
**-.-**
باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم
من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم!
**-.-**
بحث 30 یا 30 ممنوع!
**-.-**
بخور و بخواب کارمه
الله نگهدارمه!
**-.-**
به مادرت رحم کن کوچولو!
**-.-**
تا جام اجل نکرده ام نوش
هرگز نکنم تو را فراموش!
**-.-**
تا سگ نشوي کوچه و بازار نگردي
تا کوچه و بازار نگردي نشوي گرگ بیابان!
**-.-**
تاکسی نارنجی
از من نرنجی!
**-.-**
تجربه نام مستعاري است که بر خطاهاي خود میگذاریم!

 

منبع : کمپ نا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 260
  • بازدید امروز : 1,161
  • باردید دیروز : 1,523
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,161
  • بازدید ماه : 10,782
  • بازدید سال : 97,292
  • بازدید کلی : 20,085,819