loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
milad بازدید : 1995 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

مانکن لباس 24 ساله مسلمان شد+عکس

 

 

خانم 'کارلی والتز' 24 ساله یک سوپر مدل لباس زیر مشهور و معروف

انگلیسی است که با مسلمان شدنش نقل محافل خبری این کشور شده

است

پایگاه خبری تحلیلی خبر نــو - مدل لباس 24 ساله مسلمان شد+عکس


خانم 'کارلی والتز

وی بعد از آشنایی و علاقه مند شدن به یک محافظ تونسی در این کشور تصمیم گرفته است مسلمان شود و میگوید از این به بعد جز برای شوهرش اندامش را به نمایش نخواهد گذاشت.


پرداد به نقل از مگ فور نوشت: او با همسرش در تعطیلاتی که سال گذشته میلادی در تونس داشت آشنا شد و میگوید در این ازدواج بسیار مصمم است . او به همراه دختر 2 ساله اش به تونس رفته است و در کنار خانواده شوهرش زندگی میکند تا هم آداب اسلام را بیاموزد و هم برای ازدواجش آماده شود.

 

خانم 'کارلی والتز

 

 وی در مصاحبه اش میگوید: اکثر دوستانم تصور میکنند من دیوانه شده ام و این احساس را یک وسوسه زودگذر میدانند. به نظر آنها من به دلیل شغلی که داشته ام و عادت به پوشیدن لباسهای باز و نوشیدن مشروب نمیتوانم مسلمان شوم اما من طور دیگری فکر میکنم. به نظر من در دین اسلام به زن اهمیت و ارزش زیادی نهاده شده است و این مسئله ای است که مرا به اسلام تشویق میکند/////.

 

زنان در اسلام از امنیت زیادی برخوردارند. و من خوشحالم که دیگر بدنم را وسیله سوء استفاده رسانه ها قرار نمیدهم. من جز برای همسرم حجابم را برنمیدارم.

او اضافه میکند دوست دارد زندگی خوبی داشته باشد و مطمئن است که این آرامش را در سایه اسلام بدست خواهد آورد./////////////////

 

 

 

منبع:کمپفا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 381
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 709
  • باردید دیروز : 505
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,632
  • بازدید ماه : 21,532
  • بازدید سال : 127,947
  • بازدید کلی : 20,116,474