loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
میلاد بازدید : 645 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

1245 اس ام اس های جدید تیکه دار بهمن ماه 91

 

1245 اس ام اس های جدید تیکه دار بهمن ماه 91

 

خسته ام از این مواظب خودت باش ها !
تو اگر نگران من بودی ،
نمیرفتی اگر میماندی ،
با یک نگاه ، با یک نفس مواظبم بودی
پس نگران من نباش برو . . . !
***www.Campna.ir***

یکی بود لامصب با صد نفر بود . . .
به پشتکارش تبریک میگم !
***www.Campna.ir***

یه وقتایی هست که نباید چیزی بگی !
طرفت اگه شعور داشته باشه خودش میفهمه !
***www.Campna.ir***

هی رفیق ! زمان است که وفاداری تو را ثابت میکند ، نه زبان . . .
***www.Campna.ir***

دلت را به هر کسی نسپار !
این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند . . .
***www.Campna.ir***

هر آدمی خودش به بقیه اجازه میده که چی دربارش فکر کنن ٬ یادمون باشه که نذاریم کسی فکر کنه خر هستیم !
***www.Campna.ir***

خطای دید یعنی اینکه :
طرف هیچ خری نیست ، ما زیادی گنده می بینیمش !
***www.Campna.ir***

با تشکر از بعضی‌ دوستای عزیز که هروقت دورشون خالی‌ می‌شه یادی از ما می‌کنن ، راضی‌ به این همه زحمت نیستیم به خدا
***www.Campna.ir***

حرف میزنی اما تلخ ! محبت میکنی ولی سرد !
چه اجباری است دوست داشتن من ؟
***www.Campna.ir***

من هیچوقت واسه کسی شاخ نشدم . فقط شاخ دراوردم از شاخ شدن خیلیا …
***www.Campna.ir***

هوا سرد است اما سرما نمیخورم ، تو نگران نباش ، کلاهی که سرم گذاشتی تا گردنم را پوشانده است .
***www.Campna.ir***

مقصر خود ماییم
عشق را به کسانی ارزانی میکنیم که
از زندگی ، جز آب و علف روزانه، نه میفهمند , نه میخواهند . . .
***www.Campna.ir***

یه سری آدما رو نباید بالا برد ، باید بالا آورد . . .
***www.Campna.ir***

باطریِ موبایل من …موندگاریش بیشتر از ” relationshipe ” بعضی رابطه هاست . . .
***www.Campna.ir***

بهتره نداشته باشیش !
تا این که داشته باشی و ندونی با چند نفر شریکی !
***www.Campna.ir***

تویی که فکر میکنی خیلی خاصی :
نبودنت هم مثله بودنت عادت میشه ؛ شک نکن !
***www.Campna.ir***

بعضی آدما خطای دیدن ، آدم نیستن !
***www.Campna.ir***

ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﮐﻪ بعضی ﺁﺩﻣﺎ ﺭﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﯽ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺖ ﺩﻟﭽﺴﺐ ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻪ . . .
***www.Campna.ir***

یه رابطه هایی مثل ریگ کفش می مونه ، اولش سعی میکنی قِلش بدی ته کفشت
و باهاش کنار بیای ولی آخرش مجبوری بندازیش بیرون !
***www.Campna.ir***

شک کرده بودم کسی بین ماست !
حالا یقین دارم “من” بین دو نفر بودم !
چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من !
***www.Campna.ir***

بر عکس فلش مموری ها که روز به روز کوچکتر می شوند و پرظرفیت تر
بعضی آدم ها روز به روز بزرگتر می شن و . . .
بی ظرفیت تر . . .
احمق تر . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 500
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,679
  • بازدید ماه : 604
  • بازدید سال : 87,114
  • بازدید کلی : 20,075,641