loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
میلاد بازدید : 755 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)
چت
 

مطمئناً شما هم در محیط چت با اصطلاحاتی مواجه شدید که معنی و مفهموم آنها را خوب متوجه نشدید. مجموعه ای از کلمات اختصاری چت را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

کلمه یا جمله اصلی

معنی به فارسی

اختصار در چت

Hi There

سلام

HT

How Are You?

حالت چطوره؟

HRU

Age/Sex/Location

سن/ جنس /مکان

ASL

has left the chat

چت را ترک کرده

poof

Az Far As I Know

تا آنجایی که من می دانم

AFAIK

As Soon As Possible

به زودی

ASAP

Oh My God

اه خدای من

OMG

Boy Friend

دوست پسر

BF

Girl Friend

دوست دختر

gf

By The Way

راستی

BTW

On The Other Hand

از طرف دیگر

OTOH

Email Message

پیغام الکترونیکی

EMSG

Face to Face

رو در رو

F2F

Tank You

متشکر از شما

TY

In Any Event

در هر صورت

IAE

Oh I See

عجب . فهمیدم

OIC

I See

فهمیدم

IC

In My Oponion

به نظر من

IMO

I`m Sorry

متاسفم

IMS

Love You Foreve

برای همیشه دوستت دارم

LYF

Love Ya

دوستت دارم

LY

I Love You

دوستت دارم

ILY

For Your Information

جهت اطلاع تو

FYI

In Othere Word

به بیان دیگر

IOW

Just Kidding

شوخی می کنم

JK

Evil Grin

پوزخند شیطانی

EG

Big Evil Grin

خنده شدید شیطانی

BEG

Laugh

خنده

L

Laugh Out Loud

خندیدن با صدای بلند

LOL

Smile

لبخند

S

Rolling on Floor Laughing

از خنده رو زمین غلط زدن

ROFL

Rolls on The Floor Laughing

از خنده رو زمین غلط زدن

ROTFL

Private Message

پیغام خصوصی

PM

Kiss on Cheek

بوسه بر گونه

KOC

Hug and Kiss

بوسه زدن و بغل کردن

H&K

Thanks

متشکر

TNX

Kiss on Lips

بوسه روی لبها زدن

KOL

Later

بعدا

L8R

Fingers Crossed

دعا کردن

FC

Write Back Soon

زود جواب نامه را بده

WBS

Don’t Write Back

جواب نامه را نده

DWB

Long Time No See

برای مدت طولانی بی خبر بودن

LTNS

Be Right Back

الان بر میگردم

BRB

Be Back Soon

زود بر میگردم

BBS

Be Back Later

بعدا بر می گردم

BBL

Talk To You Later

بعدا به تو می گویم

TTYL

Thinking Of You

به فکر تو هستم

TOY

Till Next Time

تا دفعه بعد

TNT

See You Later

بعدا می بینمت

SYL8TR

See You Soon

به زودی می بینمت

SYS

See You

می بینمت

CU

Gone For Now

فعلا میروم

GFN

Glad To See You

از دیدن تو خوشحال شدم

GTSY

Nice To See You

از دیدن تو خوشحال شدم

Nice 2 C U

Away From Keyboard

دور از صفحه کلید

AFK

Good Luck

موفق باشی

GL

Ta Ta For Now

فعلا خداحافظ

TTFN

Bye Bye Now

خداحافظ

BBN

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 981
  • باردید دیروز : 505
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,716
  • بازدید ماه : 9,079
  • بازدید سال : 95,589
  • بازدید کلی : 20,084,116