loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
milad بازدید : 1096 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

کد هایی برای خارج کردن گوشی از دسترس

.
.
.
.

گوشي خود را ابتدا روشن کنيد. سپس ميبايست کد #094*21*را در گوشي وارد کنيد و سپس دکمه Call (دکمه سبز رنگ) را فشار دهيد. پس از چند ثانيه علامتي بر روي صفحه گوشي ظاهر ميشود که به معناي فعال شدن اين موضوع است.اکنون هر کس با شما تماس بگيريد با پيغام هاي ذکر شده بر خورد ميکند.اما براي غيرفعال کردن اين قابليت کافي است که کد #21# را در گوشي وارد کنيد و سپس دکمه Call (دکمه سبز رنگ) را فشار دهيد.اکنون ميتوانيد تماسهاي رسيده را دريافت کنيد.
چند نکته:با فعال سازي اين قابليت هم ميتوانيد SMS بفرستيد هم SMS دريافت کنيد.اين ترفند روي گوشيهاي نوکيا و سوني اريکسون تست شده است.اين ترفند با استفاده از سيستم Diverting گوشي ها صورت ميپذيرد.اين ترفند تنها بر روي مخابرات ايران تست شده است.اگر در حين نوشتن کد به Error برخورد کرديد مجدد کد را وارد کنيد.افرادي که با موبايل با شما تماس ميگيرند با پيغام Diverting نيز روبرو ميشوند که چندان مشکلي پديد نمياورد. خوب پس بد نيس كه چند تا كد ديگه هم به اينجا اضافه كنيم:
09121000000#*21* ----> بعد از Send کردن اين Command اگه کسي به شما زنگ بزنه ميگه دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است اما ميتونين زنگ بزنين و Sms دريافت کنين و با #21# هم از اين حالت در مياد!
09121000000#*67* ----> بعد از Send کردن اين Command اگه کسي به شما زنگ بزنه و شما اونو Reject کنين ميگه که دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است و با #67# هم از اين حالت در مياد!
0912100000#*67* ----> بعد از Send کردن اين Command اگه کسي به شما زنگ بزنه و شما اونو Reject کنين ميگه که شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمي باشد و با #67# هم از اين حالت در مياد!
براي اينکه طرفي که با ما تماس مي گيره، با پيام اشغال مواجه بشه و اعصابش خورد شه يا اينکه موبايل مون در دسترس نباشه و مزاحم نداشته باشيم، چند تا ترفند هست:
وقتي موبايل تون روشنه، بدون اينکه موبايل رو خاموش کنيد، باطري اونو در بياريد. نترسيد. موبايلتون هيچيش نميشه. آقايوني که به موبايلشون وسواس دارند، اينکار رو نکنند. مي تونند ترفند دوم رو انجام دهند.
وقتي جايي هستيد و نمي خواهيد مزاحم داشته باشيد، موبايلتون رو با يه ورقه آلومينيومي بپوشانيد. با اين کار موبايل تون آنتن نميده و در دسترس نمي باشد. اينکار بخاطر اينه که بايد هميشه يه ورقه آلومينيوم همراتون باشه. خداي نکرده همسرتون ببينه، چي فکر مي کنه
ترفند سوم و چهارم براي اينکه طرف تماس گيرنده با پيغام «شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمي باشد» يا Wrong Number مواجه شود، بکار مي رود. تا اينقدر زنگ بزنه و خسته بشه و فکر کنه مشکل از مخابرات هست:
اين ترفند بي دردسره. توي موبايل تون کد زير رو وارد کنيد: #0210000000*21*پس از اينکه کد بالا را وارد کرديد، فکر کنيد داريد با يک شماره تماس مي گيريد. دکمه Dial را بزنيد. سپس با پيغام Requesting مواجه مي شويد و در صورتيکه کد بالا را درست وارد کرده باشِد، پيغام Actived نشان داده مي شود. از اين به بعد هر کسي با شما تماس بگيرد، با پيغام «شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمي باشد» مواجه مي شود.براي اينکه بخواهيد کد بالا را غير فعال کنيد، تايپ کنيد: #21# سپس دکمه Dial را بزنيد. پس از Requesting کردن، پيغام Cancelled ظاهر خواهد شد و گوشي شما مطابق سابق کار خواهد کرد.
اين کار رو هم مي تونيد بکنيد. موبايل تون رو به يک شماره اشتباهي دايورت Divert کنيد، يعني شماره اي که در شبکه مخابرات موجود نباشه. با اين کار وقتي کسي با شما تماس مي گيره، به شماره اي که در شبکه مخابرات وجود نداره، دايورت مي شه و با پيغام اپراتور مواجه ميشه و فکر مي کنه مشکل از مخابرات هست. آخرش هم خسته ميشه و دست از سر شما بر ميداره.يادتون باشه يه وقت شماره واقعي بطور اشتباهي ندهيد تا کلي پول موبايل براتون بياد!!!*
يک روش ديگر براي موبايل هاي نسل سوم!!
menu>>>tools>>>settings>>>phone>>>network>>>networ k mode>>>UMTS
اگر بعضي وقتها دلتون ميخواد از شبکه موبايل غيب بشيد ! يا به هر دليلي در دسترس نباشيد فقط کافيه اين کد رو وارد گوشيتون کنيد: #094*21* و دکمه call (دکمه برقراري تماس) را فشار دهيد. پس از چند ثانيه علامتي روي گوشي شما ظاهر ميشه که نشونه فعال شدن کد هست. حالا هرکي با گوشي شما تماس بگيره با اين پيغام روبرو ميشه : " شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نميباشد" يا "شماره مورد نظر مسدود است

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 395
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 741
  • باردید دیروز : 505
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,664
  • بازدید ماه : 21,564
  • بازدید سال : 127,979
  • بازدید کلی : 20,116,506